- Telefon
- +420 724 668 230
- daniel.vaclavikMarkadia.cz
Chci neotřelou akci
Prostřednictvím online nebo hybridního eventu se dá i v dnešní době odstartovat, ale také realizovat rozsáhlý interní projekt. Využili jsme streamovaný meeting s generálním ředitelem spojený se spuštěním microsite projektu. Po skončení odpočtu se mohli všichni zájemci registrovat a přihlásit své inovace a nápady. Konica Minolta takto spustila dlouhodobý rozvojový program s názvem LEADERS HUB, v jehož rámci mají zaměstnanci možnost přinášet inovační projekty.
Atraktivní interní kampaň avizovala LEADERS HUB ještě před jeho spuštěním. Probíhala intenzivní online komunikace, všichni zaměstnanci pak našli na svém pracovním stole milý pozdrav a osvěžující drink. Na stěnách v kancelářích pak interiérové samolepky komunikovaly benefity projektu a podněcovaly inovátorského ducha. Těm, kteří se do projektu přihlásili, jsme následně prostřednictvím startovacího balíčku doručili atraktivní sestavu užitečného merchandisingu s kreativním využitím širokého ideového konceptu.
Ačkoli byla kvůli covidu velmi omezena možnost setkávat se a řada následných aktivit proběhla prostřednictvím online nebo hybridních eventů, stal se projekt velmi úspěšným. Zapojilo se téměř 3x více účastníků, než bylo zamýšleno, a během koronavirového roku vznikla řada velmi zajímavých inovačních strategií.
Chcete-li i dnes komunikovat strategické informace svým zaměstnancům, není důvod otálet.
Rádi vám s tím pomůžeme a nasdílíme své zkušenosti.
Nechejte nám na sebe kontakt a pár vět o tom, s čím vám můžeme pomoci. Ozveme se.